7 powodów, dla których przeniosłam swój sklep

Ostatnio dałam znać na Instagramie, ze przeniosłam swój sklep z Woocommerce na Shoplo. Dostałam od Was kilka pytań, dlaczego. Na początku muszę zaznaczyć, że sklep na Woocommerce miałam przez jakieś 1,5 roku i na początku wydawało mi się wystarczające. Jednak po czasie zaczęłam rozglądać się za czymś innym, bo ten system przestał być dla mnie atrakcyjny. I bardzo dobrze wiem, że mogłabym dostosować sklep do swoich potrzeb, ale to wiązało się z dodatkowymi pracami i moim zdaniem było zbyt skomplikowane, a jak po prostu chciałam coś prostego i skutecznego, co spełniałoby moje potrzeby 🙂

Postanowiłam więc opowiedzieć Wam o tym w kilku punktach:

  1. Prosty formularz zamówienia – w Shoplo można używać skróconego formularza zamówienia dla osób, które kupują produkty elektroniczne – wystarczy podać imię, nazwisko i adres e-mail do złożenia zamówienia. To bardzo mocno ułatwia sprawę przechodzenia przez koszyk 🙂
  2. Pobieranie danych klientów do csv – mogę zaimportować jednym kliknięciem bazę klientów do pliku csv, a w Woocommerce nie było takiej opcji niestety,
  3. Osobny system do sklepu i większe bezpieczeństwo – przeniosłam sklep również ze względów bezpieczeństwa – teraz mam go osobno i jeśli coś się stanie mojej stronie – sklep na tym nie ucierpi.
  4. Maile z zamówieniami docierają – miałam duży problem z wysyłką maili związanych z obsługą sklepu – część z nich w ogóle nie dochodziła, a pozostałe lądowały w spamie. To było bardzo frustrujące.
  5. Aktualizacja wtyczek – raz na jakiś czas wysypywały mi się płatności i musiałam pamiętać o aktualizacjach i generalnie przysparzało mi to dodatkowej pracy. W Shoplo płacę 49 zł/miesiąc i nie muszę się niczym martwić. Dla mnie prościej i taniej niż godzina mojej pracy, więc warto 😉
  6. Subskrypcje – istnieje moduł do płatności subskrypcyjnych, chociaż jeszcze z niego nie korzystałam.
  7. User-friendly interfejs – moim zdaniem cały proces zakupu jest znacznie prostszy niż w Woocommerce, szczególnie dla osób, które nie są mocno zaawansowane technologicznie.
  8. Dodatkowo z poziomu sklepu możesz tworzyć różnego rodzaju automatyzacje i wysyłać maile do klientów. Można to robić od razu z systemu i nie przejmować się przenoszeniem tych maili do zewnętrznego systemu.

Obecnie Shoplo testuję drugi miesiąc i póki co super spełnia moje wszystkie wymagania 🙂 Mam nadzieję, że tak właśnie pozostanie.

P.S. Chciałabyś otrzymywać podobne wiadomości, zapisz się poniżej. Otrzymasz bezpłatny e-book i zapiszesz się do wewnętrznego kręgu osób, którym wysyłam co tydzień maila pełnego wskazówek o biznesie online 🙂

Z wykształcenia jestem inż. metalurgii. Od 2017 roku pracuję zdalnie. Zaczynałam od pracy jako wirtualna asystentka, obecnie specjalizuję się w optymalizacji pracy zdalnej. Na blogu znajdziesz informacje o pracy zdalnej i o tym jak optymalizować swój biznes. Jest również sekcja poświęcona wirtualnym asystentkom.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pin It on Pinterest