7 powodów, dla których przeniosłam swój sklep

utworzone przez | Biznes | 0 komentarzy

Ostatnio dałam znać na Instagramie, ze przeniosłam swój sklep z Woocommerce na Shoplo. Dostałam od Was kilka pytań, dlaczego. Na początku muszę zaznaczyć, że sklep na Woocommerce miałam przez jakieś 1,5 roku i na początku wydawało mi się wystarczające. Jednak po czasie zaczęłam rozglądać się za czymś innym, bo ten system przestał być dla mnie atrakcyjny. I bardzo dobrze wiem, że mogłabym dostosować sklep do swoich potrzeb, ale to wiązało się z dodatkowymi pracami i moim zdaniem było zbyt skomplikowane, a jak po prostu chciałam coś prostego i skutecznego, co spełniałoby moje potrzeby 🙂

Postanowiłam więc opowiedzieć Wam o tym w kilku punktach:

  1. Prosty formularz zamówienia – w Shoplo można używać skróconego formularza zamówienia dla osób, które kupują produkty elektroniczne – wystarczy podać imię, nazwisko i adres e-mail do złożenia zamówienia. To bardzo mocno ułatwia sprawę przechodzenia przez koszyk 🙂
  2. Pobieranie danych klientów do csv – mogę zaimportować jednym kliknięciem bazę klientów do pliku csv, a w Woocommerce nie było takiej opcji niestety,
  3. Osobny system do sklepu i większe bezpieczeństwo – przeniosłam sklep również ze względów bezpieczeństwa – teraz mam go osobno i jeśli coś się stanie mojej stronie – sklep na tym nie ucierpi.
  4. Maile z zamówieniami docierają – miałam duży problem z wysyłką maili związanych z obsługą sklepu – część z nich w ogóle nie dochodziła, a pozostałe lądowały w spamie. To było bardzo frustrujące.
  5. Aktualizacja wtyczek – raz na jakiś czas wysypywały mi się płatności i musiałam pamiętać o aktualizacjach i generalnie przysparzało mi to dodatkowej pracy. W Shoplo płacę 49 zł/miesiąc i nie muszę się niczym martwić. Dla mnie prościej i taniej niż godzina mojej pracy, więc warto 😉
  6. Subskrypcje – istnieje moduł do płatności subskrypcyjnych, chociaż jeszcze z niego nie korzystałam.
  7. User-friendly interfejs – moim zdaniem cały proces zakupu jest znacznie prostszy niż w Woocommerce, szczególnie dla osób, które nie są mocno zaawansowane technologicznie.
  8. Dodatkowo z poziomu sklepu możesz tworzyć różnego rodzaju automatyzacje i wysyłać maile do klientów. Można to robić od razu z systemu i nie przejmować się przenoszeniem tych maili do zewnętrznego systemu.

Obecnie Shoplo testuję drugi miesiąc i póki co super spełnia moje wszystkie wymagania 🙂 Mam nadzieję, że tak właśnie pozostanie.

P.S. Chciałabyś otrzymywać podobne wiadomości, zapisz się poniżej. Otrzymasz bezpłatny e-book i zapiszesz się do wewnętrznego kręgu osób, którym wysyłam co tydzień maila pełnego wskazówek o biznesie online 🙂

Może Ci się spodobać…

Jak usprawniać biznes w 2024 roku?

Jak usprawniać biznes w 2024 roku?

Mam nadzieję, że wiesz już, że warto usprawniać swój biznes i jest to droga do większej wolności od biznesu w ujęciu długofalowym, po to, aby biznes był dla nas, a nie my dla biznesu. W tym wpisie przygotowałam dla Ciebie listę rzeczy, od których warto zacząć. Poznaj...

7 wniosków po pierwszych warsztatach Konkretnej w biznesie

7 wniosków po pierwszych warsztatach Konkretnej w biznesie

Jesteśmy po pierwszych warsztatach Konkretnej we Wrocławiu! Coś, co wydawało się jeszcze w lutym tylko śmiałym marzeniem nabrało rzeczywistej formy i stało się! Jestem bardzo wdzięczna wszystkim osobom, które uwierzyły w ten projekt i nam zaufały! Mam...

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Hej, tu Kasia

Od 2017 roku działam w biznesie online, najpierw jako wirtualna asystentka, a teraz jako specjalista od usprawniania biznesu online.

Swoje przejście ze stawki godzinowej na projekty i specjalistyczne usługi rozpoczęłam w 2020 roku, wychodząc poza ramy wirtualnej asystentki.

Obecnie pracuję z klientkami, które mają 6-cyfrowe i multi 6-cyfrowe biznesy i potrzebują uporządkowania swoich działań i usprawnień w swoich biznesach.

Kategorie bloga

Pin It on Pinterest