Kontrola czasu pracy

utworzone przez | Narzędzia, Wirtualna asystentka | 0 komentarzy

Kiedy prowadzisz swój biznes ważne jest byś wiedziała dokładnie, ile czasu w ciągu dnia faktycznie pracujesz. Zachęcam Cię do mierzenia czasu pracy bo to pokazuje Ci w konkretny sposób, co robisz w ciągu dnia.

Ile czasu spędzasz na wykonaniu zadań ważnych, a ile czasu zajmują Ci rozpraszacze? Nie wiesz? Pora się o tym przekonać i zastosować narzędzie, które pomoże Ci kontrolować Twój czas pracy. Narzędzie, o którym mówię, to Toggl.

Czas w Toggl możesz mierzyć na dwa sposoby:

  • automatycznie – dodajesz projekt, nazwę zadania, dane klienta i w momencie rozpoczęcia pracy wciskasz start, a po zakończeniu danego zadania naciskasz stop,
  • manualnie – ustawiasz parametry i określony czas pracy nad danym projektem (może być to odcinek czasu w przeszłości, lub czas, który dopiero planujesz przeznaczyć na daną czynność).

Toggl jest szczególnie przydatny i fajny dla osób, które pracują zdalnie i same sobie muszą mierzyć czas pracy a nie chcą używać skomplikowanych narzędzi. Interfejs Toggl jest bardzo intuicyjny, pozwala bardzo szybko zapoznać się z obsługą tej aplikacji i zachęcić do rozpoczęcia na niej pracy.

W bezpłatnej wersji, która jest całkowicie wystarczająca możesz:

  • stworzyć projekt,
  • dodać zadania do projektu,
  • dodać klientów, nad których zadaniami pracujesz,
  • tworzyć raporty z swojej pracy,
  • ściągać i drukować raporty za pomocą kilku kliknięć.

Przetestuj to narzędzie przez tydzień i daj mi znać, jak Ci poszło! Potem spróbuj wrócić do starego systemu pracy i zobacz, jak Toggl pomaga na co dzień 🙂

Może Ci się spodobać…

Organizacja haseł

Organizacja haseł

Podobno od przybytku głowa nie boli. Ja się z tym nie zgodzę. W przypadku konieczności pamiętania o milionach różnych haseł głowa może Cię nieźle zaboleć. Każda osoba, która prowadzi swój biznes, a część z niego znajduje się w świecie online prędzej czy później ma ten...

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Hej, tu Kasia

Od 2017 roku działam w biznesie online, najpierw jako wirtualna asystentka, a teraz jako specjalista od usprawniania biznesu online.

Swoje przejście ze stawki godzinowej na projekty i specjalistyczne usługi rozpoczęłam w 2020 roku, wychodząc poza ramy wirtualnej asystentki.

Obecnie pracuję z klientkami, które mają 6-cyfrowe i multi 6-cyfrowe biznesy i potrzebują uporządkowania swoich działań i usprawnień w swoich biznesach.

Kategorie bloga

Pin It on Pinterest