Prosty Proces dzień VIP

Prosty Proces to kompleksowy program usprawnienia Twojej obsługi klienta. Dzięki niemu będziesz mogła zaoszczędzić swój cenny czas i zyskać spokój, bo w końcu wszystkie elementy układanki zwanej obsługą klienta, wskoczą na swoje miejsce.

Możesz dołączyć do programu w wersji VIP Day, w której spotykamy się na 1 dzień, ustalamy wszystkie kroki, a potem ja ze swoim zespołem wdrażamy wszystko dla Ciebie i masz działający system w mniej niż 10 dni.

Gdy natomiast chcesz działać samodzielnie – możesz dołączyć do grupowego programu. Znajdziesz tam wszystkie materiały i szkolenia, które pomogą Ci usprawnić obsługę klienta w Twojej firmie.

Sprawdź, która opcja będzie najlepsza dla Ciebie

Wypełnij formularz

Czy sprawdziłaś moją stronę z ofertą i znasz moje ceny, pakiety i dostępność?

Zaznaczając to pole wyrażasz zgodę na komunikację w ramach konsultacji wstępnej.

15 + 3 =

Sprawdź, o czym jest program

MODUŁ 1 Przygotowanie

W tym module dowiesz się, ile potrzebujesz sprzedać swoich usług w miesiącu i roku. Zobaczysz ile rozmów z potencjalnymi klientami będziesz musiała przeprowadzić i do ilu osób potrzebujesz dotrzeć, by zrealizować plan. 

Przygotujesz swoją skrzynkę odbiorczą do tego, by wspierała Cię w obsłudze klientów, zainstalujesz CRM i skrypty maili do wysyłki.

MODUŁ 2 Produktywność

W tym module przygotujesz swój kalendarz do tego, by wspierał Twoje działania. Dowiesz się, jak ustalać swoje produktywne dni, kiedy pracować z klientami i zaczniesz działać z kalendarzem w ręku.

Poznasz i wdrożysz codzienne czynności, które będą przybliżały Cię do lepszej obsługi klienta i wzrostu Twojego biznesu każdego dnia.

MODUŁ 3 Obsługa nowego klienta

W tym module zajmiesz się obsługą nowego klienta. Wdrożysz automatyczne ustawianie spotkań z klientami, stworzysz stronę powitalną dla klienta, przygotujesz niezbędne formularze, a także zrobisz coś, co od razu nada fajny ton Twojej współpracy z nowymi klientami.

Moduł 4 Proces

W tym module zmapujesz swój proces. Wdrożysz narzędzie do zarządzania projektami i stworzysz potrzebne do pracy szablony projektów. Następnie napiszesz sekwencję mailową, która poprowadzi Twojego klienta za rękę podczas Waszej całej współpracy. Skupisz się również na stworzeniu powtarzalnych procedur do zadań, które wykonujesz w ramach danej usługi dla klienta.

Moduł 5 Zakończenie usługi

W tym module przygotujesz plan wsparcia klienta. Stworzysz strefę klienta, a także wdrożysz plan pozyskania referencji. Rozpiszesz program poleceń. Poznasz sposoby na wzbudzenie zachwytu u Twoich klientów. 

Miłe słowa od klientek

Praca z Kasią pozwoliła mi skoncentrować się na rzeczach, które lubię najbardziej, czyli tworzenie materiałów i uczenie niemieckiego innych. Przez ostatnie miesiące naszej współpracy Kasia odświeżyła wygląd mojej strony www, zadbała o spójność graficzną wpisów oraz o SEO. Pomagała mi także w innych drobnych sprawach. Do tej pory byłam Zosią Samosią, ale dzięki Kasi zyskałam dużo wolnego czasu na to, co dla mnie najważniejsze. W sytuacjach kryzysowych zawsze mogłam na niej polegać i miałam pewność, że wszystko zostanie zrobione na czas. Przed nami kolejne ciekawe projekty. Już nie mogę się doczekać ich efektów.

Aleksandra Jakubowska

Niemieckasofa.pl

„Rozpoczynając projekt KOD MIŁOŚCI potrzebowałam wsparcia. I pojawiła się Kasia i to był strzał w 10. Kasia to wspaniała specjalistka i business woman, dlatego jest taka dobra w tym co robi. Kasi powierzyłam prowadzenie newslettera MailerLite, wprowadzanie zmian na stornie, obsługę social media i bloga i wiele innych. Sama bym tego wszystkiego nie zrobiłam, ponieważ za małą mam wiedzę w tym temacie i ograniczony czas. Poza tym, dzięki Kasi jeszcze lepiej mogę służyć moim klientkom i mam spokojną głowę, że sprawy idą do przodu. Współpracuję także z innymi firmami i dlatego szczególnie doceniam u Kasi wiedzę, życzliwość, elastyczność i szybkość w działaniu. Dziękuję Kasiu, że jesteś.”

Iwona Ksiądzyna

Iwonaksiadzyna.com

„Kasię znam od dłuższego czasu, natomiast nasza współpraca zaczęła się po tym, gdy porozmawiałam z moją znajomą, która super się rozwija, szkoli, prowadzi webinary, kursy i spytałam ją jak ona to robi, bo ja ledwo ogarniam. I powiedziała mi, że to właśnie Kasia pomaga jej w zadaniach na co dzień. Stąd też dobre polecenie pokierowało mnie do tego, byśmy razem zaczęły pracować. Na początku zastanawiałam się co oddelegować, bo nigdy wcześniej tego nie robiłam. Na szczęście Kasia przyjrzała się dokładnie wszystkim aspektom mojej pracy i sama podpowiedziała co może dla mnie zrobić. Jest bardzo kreatywna, ma dużą wiedzę co do programów, aplikacji, poprawia moje wcześniejsze niedociągnięcia, dzięki niem wszystkie elementy online wyglądają dużo bardziej profesjonalnie. Jest przy tym bardzo miłą i spokojną osobą, zawsze znajdzie rozwiązanie na dany problem bez spiny. Nauczyłam się, że jeśli chcę coś zrobić na szybko sama, to lepiej nie, bo już nie raz popsułam, wolę powierzyć Kasi. Uratowała mnie też bardzo szybko w kilku podbramkowych sytuacjach, jak wtedy, gdy puściłam reklamę a wygasł mi certyfikat ssl, a ja byłam za granicą. Pomoc Kasi w wielu momentach jest nieoceniona i polecam szczerze.”

Karolina Kaczmarek

Pididia.pl

Praca z Kasią nadała mojej firmie impet, którego samej nie udało mi się osiągnąć. Jej doświadczenie w pracy z różnymi osobami sprawia, że potrafi kompetentnie doradzić. Dzięki temu nie muszę wyważać otwartych drzwi, mogę pewnie, bezstresowo iść do przodu z najważniejszymi zadaniami, wiedząc, że te niezbędne pomocnicze będą załatwione sprawnie i terminowo.

Hanna Dzielińska

Hankawarszawianka.com

Do Kasi trafiłam z polecenia, ale to był strzał w 100! Nie 10. Kasia rozwiązuje wszystkie sprawy związane ze stroną internetową, podpowiada jakie platformy wykorzystywać, jak zaplanować automatyzację współpracy z klientami oraz wszystkie sprawy, jakimi zajmuje się asystentka. Kontakt z Kasią jest świetny, słucha potrzeb klientów, jednocześnie mówi co jej zdaniem będzie lepsze. Jestem odciążona w pracy, a to jest oszczędność mojego czasu i możliwość realizowania zawodowych spraw. I jej Excel tabele to jest coś, czego szukałam od 2 lat! Super, super, polecam Kasię.

Diana Michalczuk

dianamichalczuk.pl

„Zanim rozpoczęłam współpracę z Kasią, większość rzeczy w firmie robiłam sama. Od dłuższego czasu bardzo mi to ciążyło. Szukałam kogoś do pomocy, ale nie mogłam znaleźć. Któregoś dnia, próbując ustawić pewną rzecz w Mailerlite, poszukałam pomocy w Google i znalazłam artykuł, w którym Kasia sprawnie rozwiązuje mój problem. Szybki rzut oka na stronę i…jej oferta wydała mi się idealna! Miałam dobrą intuicję bo taka właśnie jest :)! Najbardziej zależało mi na pomocy kogoś, kto dobrze się czuje w tzw. technikaliach, ale Kasia jest świetna również w tematach miękkich i bardzo mi pomogła np. z rozkręceniem profilu na Instagramie, który wcześniej świecił pustkami. Po kilku latach samotnego borykania się z rozmaitymi zagwozdkami, nareszcie mam kogoś, komu mogę to po prostu zlecić i zająć się w tym czasie tym, co lubię najbardziej, czyli projektowaniem wnętrz 🙂 Bardzo polecam współpracę z Kasią!”

Aneta Wierzbicka

Anetawierzbicka.pl

„E-book n/t współpracy z klientem dosłownie spadł mi z nieba, ponieważ otrzymałam go od Kasi tuż przed swoją pierwszą rozmową z potencjalnym klientem 🙂 Pomógł mi usystematyzować proces wstępnej konsultacji. Pomimo, że miałam już wcześniej przygotowany skrypt na konsultację, po przeczytaniu ebooka dodałam do niego kilka ważnych kwestii, które okazały się bardzo przydatne. Ten ebook to kopalnia wiedzy i obowiązkowa lektura dla każdej początkującej WA 🙂 Gorąco polecam!”

Agata Tomaszewska

Webskiebiuro.pl

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Jak mogę z Tobą współpracować?

Jeśli jesteś tutaj, bo potrzebujesz pomocy, w usprawnieniu swojego biznesu, to oferuję współpracę w zakresie:

  • optymalizacji obsługi klienta (procesów współpracy z klientem, gdy oferujesz pracę 1:1)
  • strategii i wdrożenia e-mail marketingu w Twojej firmie
Czy oferujesz swoje usługi jako wirtualna asystentka?

Nie, nie pracuję już jako wirtualna asystentka, zajmuję się teraz optymalizacją biznesu online. Działam we współpracach projektowych, prowadzę dni VIP i programy grupowe.

Po co miałabym/miałbym usprawniać obsługę klienta?

To bardzo dobre pytanie! Zapraszam Cię do lektury mojego wpisu w tym właśnie temacie 😉 Wpis znajdziesz tutaj:

Mam w tej chwili za dużo na głowie

Doskonale rozumiem Twoje obawy – nie masz w tej chwili czasu i masz dużo spraw do zrobienia, jednak ciągle patrzysz na listy zadań, które odwlekasz w nieskończoność. Przeraża Cię, że musiałbyś poświęcić na początku czas, którego i tak nie masz.

W opcji dnia VIP obsługi klienta spotykamy się na 6 godzin, podczas których pracujemy razem, a potem ja wdrażam wszystko i otrzymujesz gotowy system, który działa!!!

Nie wiem od czego zacząć. Jak mam przekazać Ci to, co siedzi w mojej głowie?

Na początku myśl, że musisz przelać wszystko co dzieje się w Twojej głowie na papier lub ekran komputera – może być zniechęcające i możesz mieć poczucie, że Cię to przerasta i nie jest dla Ciebie. Jednak będzie Ci łatwiej, poukładasz sobie wszystko w taki sposób by druga osoba również mogła spojrzeć z sensem na Twoje działania.

W ten sposób nie tylko wyklarujesz swoje pomysły i ustalisz priorytety działania, dodatkowo będziesz bardziej pewna co do tego, co masz robić – gdy przyjdzie czas na podejmowanie decyzji jakimi projektami się zająć.

Pamiętaj – moim priorytetem jest by ułatwić Twoją pracę, dlatego zrobię wszystko, co potrzebne, byśmy mogły działać sprawnie.

Czy będzie mnie na Ciebie stać?

Zalety współpracy ze mną wykraczają poza zwykłą oszczędność czasu.
Pomyśl o tym, co mógłabyś osiągnąć gdybyś miała więcej czasu i energii na obszary swojej działalności, w których czujesz pasję do swojej pracy.

Jak szybciej mogłabyś zobaczyć efekty swoich działań, jeśli skupiłabyś się tylko na tych zadaniach, które są kluczowe dla Twojego biznesu.

Wszystkie ambitne plany, które masz w głowie, ale boisz się zacząć je realizować, bo ciągle brakuje Ci czasu? Zacznijmy nad nimi pracować wspólnie.

Twoje pytanie powinno brzmieć: czy stać Cię na to, by nie inwestować we współpracę ze mną?

Tak naprawdę istnieje mała szansa na to by Twój biznes się rozwijał, jeśli w pewnym momencie nie zaczniesz korzystać ze wsparcia innych.

Jakie są Twoje stawki?

Moja standardowa stawka godzinowa to 150 zł.
Dzień VIP – ścieżka obsługi klienta to inwestycja 3690 zł (z VAT).
E-mail marketing to (w zależności od pakietów 900-2700 zł (z VAT).

Jakie są Twoje warunki płatności?

Przy zamówieniu terminu współpracy pobieram płatność 35%, potem po rozpoczęciu współpracy – 35% i na zakończenie współpracy – ostatnie 30%.

Termin płatności to 7 dni.

A ukryte koszty?

W mojej działalności stosuję zasadę zero ukrytych kosztów.

Po wysłaniu zapytania otrzymasz ofertę dopasowaną do swoich potrzeb razem z przejrzystymi warunkami pracy załączonymi do umowy o współpracy.

Jeśli w którymś momencie powstaną dodatkowe koszta np. związane z programem, narzędziem, dodatkową usługą do podzlecenia – zawsze zapytam Cię o zgodę i dopiero po jej udzieleniu przystąpię do działania.

Muszę przeznaczyć te pieniądze na coś innego

W oparciu o moje doświadczenie mogę Ci powiedzieć, że nie ma nic cenniejszego niż dodatkowa para rąk do pomocy w prowadzeniu małego biznesu.

Często tym co ogranicza nas – właścicieli małych biznesów – jest brak czasu i zasobów potrzebnych do rozwoju działalności.

Pracując ze mną zyskasz o wiele więcej niż trochę zaoszczędzonego czasu.

Dzięki mojej pomocy opracujemy sprawnie działający system, przez, co więcej, zadań zostanie wykonane. Będziesz miała więcej możliwości ku temu, by skupić się na swoich mocnych stronach i pracować na zadaniami, które lubisz robić. W rezultacie Twój biznes będzie się rozrastał, bo Ty skupisz się na kluczowych i strategicznych działaniach.

Mało tego – działając w oparciu o swoje mocne strony – Twoja praca stanie się lepsza, łatwiej będzie Ci utrzymać samodyscyplinę i da Ci ona więcej satysfakcji.

Jest to nie tylko świetne rozwiązanie dla Twojego biznesu, ale też dla Ciebie. A ja chciałabym, byś odczuwała satysfakcję i spełnienie w swojej pracy. Wiem, że możesz je osiągnąć delegując zadania, które nie przynoszą Ci radości z ich wykonania.

Gdzie indziej takie same usługi są tańsze

Na pewno znalazłabyś osoby, które za te sama zadania wystawią Ci mniejszą fakturę od mojej. Zdaję sobie z tego sprawę.

Jednak podejmując współpracę ze mną dostajesz coś więcej niż tylko wykonane zadania. otrzymujesz wparcie biznesowe i wiedzę, która jest bezcenne, a której nauka zajęłaby Ci wiele miesięcy.