Prosty Proces

Prosty Proces to kompleksowy program usprawnienia Twojej obsługi klienta. Dzięki niemu będziesz mogła zaoszczędzić swój cenny czas i zyskać spokój, bo w końcu wszystkie elementy układanki zwanej obsługą klienta, wskoczą na swoje miejsce.

Możesz dołączyć do programu w wersji VIP Day, w której spotykamy się na 1 dzień, ustalamy wszystkie kroki, a potem ja ze swoim zespołem wdrażamy wszystko dla Ciebie i masz działający system w mniej niż 10 dni.

Gdy natomiast chcesz działać samodzielnie – możesz dołączyć do grupowego programu. Znajdziesz tam wszystkie materiały i szkolenia, które pomogą Ci usprawnić obsługę klienta w Twojej firmie.

Sprawdź, która opcja będzie najlepsza dla Ciebie

Prosty Proces DZIEŃ VIP

Wdrożenie indywidualne w 10 dni
zł brutto3690
  • 6-godzinne spotkanie 1:1, podczas którego przechodzimy przez wszystkie kroki Prostego Procesu i ustalamy plan wdrożenia zmian w Twoim biznesie.
  • Indywidualne wdrożenie wszystkich ustalonych zmian w 10 dni roboczych.
  • Dostęp do platformy kursowej na rok.
  • Spotkanie follow-up dwa tygodnie po wdrożeniu zmian.
  • Interaktywny test produktywności.
  • Dostęp do tajnej grupy na Facebooku.
  • Ponad 40 szablonów do wykorzystania w Twojej firmie.

Sprawdź, o czym jest program

MODUŁ 1 Przygotowanie

W tym module dowiesz się, ile potrzebujesz sprzedać swoich usług w miesiącu i roku. Zobaczysz ile rozmów z potencjalnymi klientami będziesz musiała przeprowadzić i do ilu osób potrzebujesz dotrzeć, by zrealizować plan. 

Przygotujesz swoją skrzynkę odbiorczą do tego, by wspierała Cię w obsłudze klientów, zainstalujesz CRM i skrypty maili do wysyłki.

MODUŁ 2 Produktywność

W tym module przygotujesz swój kalendarz do tego, by wspierał Twoje działania. Dowiesz się, jak ustalać swoje produktywne dni, kiedy pracować z klientami i zaczniesz działać z kalendarzem w ręku.

Poznasz i wdrożysz codzienne czynności, które będą przybliżały Cię do lepszej obsługi klienta i wzrostu Twojego biznesu każdego dnia.

MODUŁ 3 Obsługa nowego klienta

W tym module zajmiesz się obsługą nowego klienta. Wdrożysz automatyczne ustawianie spotkań z klientami, stworzysz stronę powitalną dla klienta, przygotujesz niezbędne formularze, a także zrobisz coś, co od razu nada fajny ton Twojej współpracy z nowymi klientami.

Moduł 4 Proces

W tym module zmapujesz swój proces. Wdrożysz narzędzie do zarządzania projektami i stworzysz potrzebne do pracy szablony projektów. Następnie napiszesz sekwencję mailową, która poprowadzi Twojego klienta za rękę podczas Waszej całej współpracy. Skupisz się również na stworzeniu powtarzalnych procedur do zadań, które wykonujesz w ramach danej usługi dla klienta.

Moduł 5 Zakończenie usługi

W tym module przygotujesz plan wsparcia klienta. Stworzysz strefę klienta, a także wdrożysz plan pozyskania referencji. Rozpiszesz program poleceń. Poznasz sposoby na wzbudzenie zachwytu u Twoich klientów. 

Miłe słowa od klientek

Praca z Kasią pozwoliła mi skoncentrować się na rzeczach, które lubię najbardziej, czyli tworzenie materiałów i uczenie niemieckiego innych. Przez ostatnie miesiące naszej współpracy Kasia odświeżyła wygląd mojej strony www, zadbała o spójność graficzną wpisów oraz o SEO. Pomagała mi także w innych drobnych sprawach. Do tej pory byłam Zosią Samosią, ale dzięki Kasi zyskałam dużo wolnego czasu na to, co dla mnie najważniejsze. W sytuacjach kryzysowych zawsze mogłam na niej polegać i miałam pewność, że wszystko zostanie zrobione na czas. Przed nami kolejne ciekawe projekty. Już nie mogę się doczekać ich efektów.

Aleksandra Jakubowska

Niemieckasofa.pl

„Rozpoczynając projekt KOD MIŁOŚCI potrzebowałam wsparcia. I pojawiła się Kasia i to był strzał w 10. Kasia to wspaniała specjalistka i business woman, dlatego jest taka dobra w tym co robi. Kasi powierzyłam prowadzenie newslettera MailerLite, wprowadzanie zmian na stornie, obsługę social media i bloga i wiele innych. Sama bym tego wszystkiego nie zrobiłam, ponieważ za małą mam wiedzę w tym temacie i ograniczony czas. Poza tym, dzięki Kasi jeszcze lepiej mogę służyć moim klientkom i mam spokojną głowę, że sprawy idą do przodu. Współpracuję także z innymi firmami i dlatego szczególnie doceniam u Kasi wiedzę, życzliwość, elastyczność i szybkość w działaniu. Dziękuję Kasiu, że jesteś.”

Iwona Ksiądzyna

Iwonaksiadzyna.com

„Kasię znam od dłuższego czasu, natomiast nasza współpraca zaczęła się po tym, gdy porozmawiałam z moją znajomą, która super się rozwija, szkoli, prowadzi webinary, kursy i spytałam ją jak ona to robi, bo ja ledwo ogarniam. I powiedziała mi, że to właśnie Kasia pomaga jej w zadaniach na co dzień. Stąd też dobre polecenie pokierowało mnie do tego, byśmy razem zaczęły pracować. Na początku zastanawiałam się co oddelegować, bo nigdy wcześniej tego nie robiłam. Na szczęście Kasia przyjrzała się dokładnie wszystkim aspektom mojej pracy i sama podpowiedziała co może dla mnie zrobić. Jest bardzo kreatywna, ma dużą wiedzę co do programów, aplikacji, poprawia moje wcześniejsze niedociągnięcia, dzięki niem wszystkie elementy online wyglądają dużo bardziej profesjonalnie. Jest przy tym bardzo miłą i spokojną osobą, zawsze znajdzie rozwiązanie na dany problem bez spiny. Nauczyłam się, że jeśli chcę coś zrobić na szybko sama, to lepiej nie, bo już nie raz popsułam, wolę powierzyć Kasi. Uratowała mnie też bardzo szybko w kilku podbramkowych sytuacjach, jak wtedy, gdy puściłam reklamę a wygasł mi certyfikat ssl, a ja byłam za granicą. Pomoc Kasi w wielu momentach jest nieoceniona i polecam szczerze.”

Karolina Kaczmarek

Pididia.pl

Praca z Kasią nadała mojej firmie impet, którego samej nie udało mi się osiągnąć. Jej doświadczenie w pracy z różnymi osobami sprawia, że potrafi kompetentnie doradzić. Dzięki temu nie muszę wyważać otwartych drzwi, mogę pewnie, bezstresowo iść do przodu z najważniejszymi zadaniami, wiedząc, że te niezbędne pomocnicze będą załatwione sprawnie i terminowo.

Hanna Dzielińska

Hankawarszawianka.com

Do Kasi trafiłam z polecenia, ale to był strzał w 100! Nie 10. Kasia rozwiązuje wszystkie sprawy związane ze stroną internetową, podpowiada jakie platformy wykorzystywać, jak zaplanować automatyzację współpracy z klientami oraz wszystkie sprawy, jakimi zajmuje się asystentka. Kontakt z Kasią jest świetny, słucha potrzeb klientów, jednocześnie mówi co jej zdaniem będzie lepsze. Jestem odciążona w pracy, a to jest oszczędność mojego czasu i możliwość realizowania zawodowych spraw. I jej Excel tabele to jest coś, czego szukałam od 2 lat! Super, super, polecam Kasię.

Diana Michalczuk

dianamichalczuk.pl

„Zanim rozpoczęłam współpracę z Kasią, większość rzeczy w firmie robiłam sama. Od dłuższego czasu bardzo mi to ciążyło. Szukałam kogoś do pomocy, ale nie mogłam znaleźć. Któregoś dnia, próbując ustawić pewną rzecz w Mailerlite, poszukałam pomocy w Google i znalazłam artykuł, w którym Kasia sprawnie rozwiązuje mój problem. Szybki rzut oka na stronę i…jej oferta wydała mi się idealna! Miałam dobrą intuicję bo taka właśnie jest :)! Najbardziej zależało mi na pomocy kogoś, kto dobrze się czuje w tzw. technikaliach, ale Kasia jest świetna również w tematach miękkich i bardzo mi pomogła np. z rozkręceniem profilu na Instagramie, który wcześniej świecił pustkami. Po kilku latach samotnego borykania się z rozmaitymi zagwozdkami, nareszcie mam kogoś, komu mogę to po prostu zlecić i zająć się w tym czasie tym, co lubię najbardziej, czyli projektowaniem wnętrz 🙂 Bardzo polecam współpracę z Kasią!”

Aneta Wierzbicka

Anetawierzbicka.pl

„E-book n/t współpracy z klientem dosłownie spadł mi z nieba, ponieważ otrzymałam go od Kasi tuż przed swoją pierwszą rozmową z potencjalnym klientem 🙂 Pomógł mi usystematyzować proces wstępnej konsultacji. Pomimo, że miałam już wcześniej przygotowany skrypt na konsultację, po przeczytaniu ebooka dodałam do niego kilka ważnych kwestii, które okazały się bardzo przydatne. Ten ebook to kopalnia wiedzy i obowiązkowa lektura dla każdej początkującej WA 🙂 Gorąco polecam!”

Agata Tomaszewska

Webskiebiuro.pl