Jak przekonać klientów jakością usług i sprawić,
aby polecali Cię innym?

NAPISAŁAM E-BOOK, Z KTÓREGO DOWIESZ SIĘ KROK PO KROKU

jak stworzyć system współpracy
z klientami,

jak ustalić swoje warunki i zasady pracy jako freelancerka,

jak stawiać biznesowe granice
i jak komunikować je klientom,

zautomatyzować obsługę klienta
na co dzień,

stworzyć powtarzalne szablony
i korzystać z nich wielokrotnie,

sprawić, by klienci Cię uwielbiali
i polecali dalej.

Czy czujesz, że Twoja codzienna praca operacyjna jest pełna chaosu?
Czy podczas współpracy z nowym klientem czujesz, że musisz wymyślać koło na nowo?
Czy wkurzasz się na siebie, bo zbyt często ulegasz klientom i robisz coś wbrew sobie? 

JEŚLI ODPOWIEDZIAŁAŚ TAK, TO SYGNAŁ, ŻE POTRZEBUJESZ 
UPORZĄDKOWAĆ SWÓJ BIZNES

Spokojnie, nie musisz robić wszystkiego na raz. Zacznij od jednego procesu i małego kroku.

Ja też przez to przechodziłam, więc wiem, że nie chcesz spędzać nad tym
za dużo czasu i potrzebujesz gotowych i sprawdzonych rozwiązań

Nie musisz testować tysiąca rozwiązań i starać się dopasować do wszystkich trendów.
Wystarczy, że na początek udoskonalisz jeden proces współpracy z klientami i skupisz się na tym, aby dostarczać jak najlepsze wyniki, optymalnie panując nad swoimi zasobami, siłami i mocą przerobową.

Kiedy przestałam się skupiać
na 10 różnych działaniach i w końcu uporządkowałam wszystko

mój biznes zaczął się szybciej rozwijać. Ja nie musiałam stać
w miejscu i za każdym razem robić od nowa tego samego. Wystarczyło, że miałam przygotowane szablony i rozpisane wszystkie kroki współpracy z klientkami.

Cała praca zajmowała mi mniej czasu, a ja byłam znacznie bardziej spokojna
i kreatywna. Nie musiałam też martwić się o klientów, bo stworzyłam system poleceń, dzięki któremu byle klientki same robiły mi świetną reklamę!

Chciałabyś wypróbować ten system działania?

Wyobraź sobie, że:

> każdy klient, z którym rozpoczynasz współpracę przechodzi krok po korku przez zaplanowany proces,
> czujesz spokój i ekscytację, gdy każdego poranka zaczynasz swój dzień,
> klient dokładnie wie, jakie są jego zadania i zna terminy płatności,
> Twoja praca jest uporządkowana i czujesz się spokojna, bo wiesz, że wszystko działa jak należy,
> praca zajmuje Ci mniej czasu i masz wreszcie czas dla siebie,
> masz kolejkę klientów, którzy czekają na współpracę z Tobą.

E-book „Współpraca z klientami dla freelancerek”

 To sprawdzony system, dzięki któremu krok po kroku zaplanujesz każdy etap współpracy ze swoimi klientami.
To świetne rozwiązanie dla wszystkich osób, które oferują swoje usługi online i szukają sposobów na to, by działać sprytniej,
efektywniej, zapewniając jednocześnie wysoki poziom doświadczeń klienta.

Jak to wygląda w praktyce?

E-book jest podzielony na cztery główne procesy, przez które przechodzą Twoi klienci podczas współpracy w biznesie usługowym online.

Całość została zaprojektowana tak, aby tworzyć logiczny ciąg, dzięki któremu możesz uporządkować swoje działania i po przerobieniu każdego rozdziału (i ćwiczeń) zauważyć efekty swoich działań.

Do e-booka dołączony jest zeszyt ćwiczeń (interaktywny), dzięki któremu będziesz mogła od razu przejść do czynów i zacząć tworzyć swój proces współpracy z klientami 🙂

Przeczytaj, czego nauczysz się dzięki e-bookowi:

1. Co to są procesy klienta?
2. Twoja oferta, czyli punkt wyjścia
3. Procesy pracy
4. Procedury
5. Narzędzia
6. Czy potencjalny klient sprawdzi, co oferujesz?
7. Ułatwiaj kontakt ze sobą
8. Opanuj wstępną konsultację
9. Oczekiwania klienta, a Twoja praca
10. Ustal warunki i zasady pracy
11. Wdrożenie do współpracy
12. Jak zbierać feedback od klientów
13. Off-boarding klienta, czyli zakończenie współpracy
14. Podsumowanie

TAK, TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO POTRZEBUJĘ!

Hej, tu Kasia

Jestem specjalistką od optymalizacji biznesu online. Usprawniam procesy i pomagam automatyzować biznes. Wcześniej, przez ponad 3 lata pracowałam jako wirtualna asystentka. Swoją markę zbudowałam na dostarczaniu pracy świetnej jakości i wychodzeniu ponad oczekiwania moich klientów. Dzięki temu, że słucham moich klientów, przejmuję inicjatywę i ciągle podnoszę swoje kwalifikacje, zyskałam opinię osoby rzetelnej i solidnej.

Kiedy zaczynałam swoją działalność nie miałam żadnego pojęcia o tym, jak pracować z klientami i jak prowadzić biznes. Dziś pracuję z liderkami w swoich branżach, znam na wylot biznes online (jego zalety i wady), a są klientki, które na współpracę ze mną czekają po pół roku.

A musisz wiedzieć, że jestem introwertykiem, nie jestem duszą towarzystwa, nie mam tysięcy serduszek w social mediach, a mój biznes i tak radzi sobie świetnie.

Możesz próbować zrobić wszystko sama, lub wybrać sprawdzoną ścieżkę:

„Z wielką przyjemnością i dużym zaangażowaniem przeczytałam e-book Współpraca z klientami dla freelancerek. Kasia nie daje obietnic bez pokrycia. Zapewnia, że stworzę system współpracy z klientami i zautomatyzuję obsługę klienta na co dzień, i dokładnie tak jest.  E-book krok po kroku poprowadził mnie aż do stworzenia procedur usprawniających biznes. I choć wymagało to pracy z mojej strony, to  rezultaty  przewyższyły oczekiwania.

Osobiście popełniłam wiele z możliwych błędów współpracy z klientami. Bywały momenty, że chciałam stworzyć schematy, ale wydawało mi się, że nie mam czasu na ich opracowywanie. Wiem już, że bardzo się myliłam.

Dzięki ćwiczeniom usystematyzowałam sobie sposób pracy i odzyskuję czas. Wiem, że dzięki podjętym przeze mnie krokom, klient będzie wiedział, jak będzie przebiegała nasza współpraca i na jakim etapie aktualnie jesteśmy. Wiem też, jak zadbać o to, co jest dla mnie ważne, i jak jasno ustalać kryteria współpracy.

Uwaga, to nie jest e-book tylko o współpracy z klientem. To jest książka o Twoim miejscu w Twoim biznesie.”

Marianna Labo

wirtualna asystentka

„W obsłudze klienta nie chodzi o to, by wyznawać zasady, że klient jest naszym panem. Klient jest partnerem i jeśli w Twoim biznesie tak nie jest, to znaczy, że masz odbiorców, którzy kupili Twój produkt. Ja tego nie łączę z przekonaniem, że to mój klient.

Kiedy czytałam e-booka Kasi miałam od razu przed oczami osobę, która doskonale zna się na procesach i procedurach. Jeśli więc w swojej firmie jeszcze ich nie masz to ten e-book pozwoli Ci stworzyć cały plan pracy z klientem. Są tam przykłady i pomocne narzędzia.

Rozdział, który zasługuje na szczególną uwagę to ten, który mówi o wyznaczaniu granic we współpracy. A dlaczego jest ważny? Bo relacje z klientem nie polegają na tym, że ktoś może wejść Ci na głowę. Jeżeli masz dzisiaj sytuację, w której nie potrafisz mówić: NIE albo nie potrafisz kontrargumentować wypowiedzi klienta – to ten rozdział Ci się na pewno przyda.

Na koniec zwrócę uwagę na fakt, że w e-booku jest też opisany problem, jak zerwać współpracę z klientem. Polecam tym, którym wydaje się, że pożegnania nie są istotne i można je po prostu przemilczeć lub obiecać, że się do kogoś kiedyś odezwiesz.

Podsumowując – świetny poradnik o współpracy z klientem nie tylko dla wirtualnych asystentek.”

Marta Idczak

Kapitan Statku St-38

„E-book Kasi to jest złoto! Niezależnie od tego, czy jesteś na początku swojej kariery jako Wirtualna Asystentka, czy już pracujesz od jakiegoś czasu, znajdziesz w nim coś dla siebie. Kasia dosłownie poprowadzi Cię za rękę przez cały proces współpracy z klientem — od momentu pierwszej konsultacji po zakończenie współpracy. Wytłumaczy Ci procesy i pokaże, jak wypracować procedury, które znacznie ułatwią Ci pracę.

Wiedza, jaką otrzymałam w e-booku, pozwoliła mi uporządkować swoje — zdawało mi się, że już w miarę ułożone — systemy pracy. Uświadomiłam sobie, że było w nich jeszcze wiele do poprawy!

E-book zawiera tak dużo przykładów, że już jaśniej wytłumaczyć się nie da! Nie jest to sucha teoria, którą znaleźć można na wielu stronach internetu. Kasia ma ogromne doświadczenie i chętnie się nim w e-booku dzieli!

Dokładnie opisując etap po etapie, zwraca uwagę na ważne szczegóły. Dodatkowo zdradza wiele przydatnych wskazówek, które pomogą Ci uniknąć błędów. Co ważne, w e-booku znajdziesz też informacje, jak zachować się w sytuacjach nieprzyjemnych, czasem nieuniknionych, jak na przykład to, jak stawiać granice we współpracy tak, by klienci nie próbowali „wejść Ci na głowę” – co często zdarza się zwłaszcza na początku przygody z Wirtualną Asystą.

Z całego serca polecam Ci e-book Kasi! Jeśli szukasz informacji o tym, jak usprawnić swoje działania i sprawić, by klienci wracali do Ciebie z przekonaniem, że stoi za Tobą najwyższa jakość wykonywanych usług — ten e-book to MUST HAVE w Twojej biblioteczce!”

Magdalena Orzechowska

Delegate Smart VA

„E-book Kasi Borkowskiej „Współpraca z klientem” to kompendium wiedzy w jak profesjonalny sposób rozpocząć współpracę z klientem.
Krok po kroku pokazuje na co należy zwracać uwagę już na etapie stykania się klienta ze stroną internetową asystentki. Jakie elementy strony www są istotne, w jaki sposób przeprowadzać rozmowy handlowe oraz jak wprowadzić klienta we współpracę.

Ten ebook to nie tylko obowiązkowa pozycja dla każdej poczatkującej wirtualnej asystentki, której zależy na świadczeniu usług premium, ale także dla osób, które są już w branży od dłuższego czasu.

Dzięki temu ebookowi zaczęłam uporządkowywać pewne granice współprac z klientami. Zyskałam większy spokój w głowie. Stałam się bardziej asertywna i nie ucierpiała na tym żadna współpraca.”

Agnieszka Małecka

Biurowe Wsparcie, wirtualna asystentka od 2 lat

E-book „Współpraca z klientami dla freelancerek”

To sprawdzony system, dzięki któremu krok po kroku zaplanujesz każdy etap współpracy ze swoimi klientami.
To świetne rozwiązanie dla wszystkich osób, które oferują swoje usługi online i szukają sposobów na to, by działać sprytniej,
efektywniej, zapewniając jednocześnie wysoki poziom doświadczeń klienta.

 

Tak, jestem gotowa na zmianę!

Jestem przekonana, że mój e-book jest jednym z najlepszych poradników dla freelancerek o współpracy z klientem. Dlatego daję Ci gwarancję jakości. Jeżeli w ciągu 14 dni stwierdzisz, że ta książka nie niesie ze sobą żadnej wartości, zwrócę Ci poniesione koszty. Ty nie ryzykujesz nic, ale ja wiem, że wiedza zawarta w tym e-booku naprawdę porządkuje wiedzę z zakresu obsługi klienta i może Ci pomóc w stworzeniu skutecznego systemu współpracy z klientami.

 

P.S. Wciąż masz wątpliwości? Dzięki e-bookowi raz, a porządnie stworzysz system, który latami będzie na Ciebie pracował.
Zaoszczędzisz co najmniej 3 do 5 godzin w tygodniu.

To około 200 godzin rocznie, czyli aż 26 pełnych dni roboczych!
To ponad jeden pełny miesiąc pracy w roku, który będziesz mogła przeznaczyć na wszystkie rzeczy, które wiecznie odkładasz!